Första advent

Ååh vad mysigt! =D Linda har varit här och sovit över från igår till idag. Så då igår såg vi Grinchen som var på tv, de om nått är ju julkänsla! :D Sen såg vi nån skitfilm och spelade och sånt. :) Riktigt trevligt iaf.
Så då idag har vi haft riktigt adventsmys. Jag och Linda (mest jag då ;) bakade lite lussekissar och knäck. Mums! Så då har vi fikat de med mitt nya julte så har vi självklart druckigt glögg också! :) Haft på en massa julmusik och haft mysigt med tända ljus överallt! :) Så det har varit en riktig mysdag. :)


Gjorde även mitt årliga pepparkakshus. :)


Mina nya julgardiner i köket, jag är mycket nöjd med dom. Riktigt juligt och mysigt. :)


Mys i sovrummet. :)


Min snygga lilla gran som jag får vakna till varje morgon när den lyser så fint! ;) Det är riktigt mysigt!


Julfint på vardagsrumsbordet. Hoppas blomman överlever hela December iaf! =D


lite knäck


och min coola vovve! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint å mysigt!!! :) iår kunde vi ju inte julbaka tillsammans :/

2011-11-27 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0