Close your eyes, you will be okay.

Jaa man kan väl inte alltid vara på topp. Idag är en sån där depp dag. Men dom behövs nog ibland dom också. Dom här dagarna bara hatar jag det orättvisa livet. Kommer aldrig kunna förstå eller acceptera att människor dör alldeles för tidigt. Hatar det!





Tänk så lätt det är att fejka ett leende.
Queen, musikaliska genier! Synd man aldrig fick chansen att se dom live.


Tur jag hittade det här klippet på världens härligaste gubbar som lyfte humöret lite grann iaf. Kom på nu att jag vill se Steven Tyler live.


Så har jag ju som tur är min alldeles egna terapihund som alltid kommer och tröstar mig när jag är nere <3

Dagen började iaf bra. Jag var på biblo och pluggade med Sara för en gång skull! =D Var faktiskt riktigt mysigt. :) Är bara jävligt synd i just den här kursen att jag inte har en bärbar dator. Därför orkar jag sällan fara och plugga på biblo, för deras världssega datorer hakar upp sig var 3:dje minut ungefär. -_- Men idag fick jag låna Saras bärbara att sitta och skriva på medans hon satt och läste artiklar! ;P

Kommentarer
Postat av: Nea

Puss och kram <3

2011-11-22 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0