C-uppsatsen

Bläääh. Tentan vi hade på Måndag var ju helt cp, men förhoppningsvis kanske man klarar den iaf. Så nu har vi då börjat med C-uppsatsen den här veckan. Tycker det ändå går rätt bra än så länge. :) Vi har kommit igång rätt bra känns det som. Dock känns det som att man inte har tid med nått annat än den. Men det är väl lite bra det också, bara jobba på som fan så man får den färdig och hinner ha jullov. Sen så får man ju huvudvärk av alla artiklar man läser, varav det sen är 90%av dom som är skit. :( Hatar vetenskapliga artiklar, det finns inge tråkigare. Men nu idag har jag letat fram några stycken och skrivit ut, så förhoppningsvis kanske nån av dom är bra. Dom verkar bra iaf, men sen när man läser igenom dom kan det ofta vara skit. Sen måste jag skriva ut dom för jag får damp och ids inte sitta víd datorn och läsa dom när dom är 100 sidor långa (det var lite överdrivet, men vissa kanske är runt 10-20 sidor iaf). Så det kommer gå åt en jääävla massa papper och bläck till den här kursen. Pappret tog slut nu idag så.

Jaja nu ska jag gå och lägga mig och läsa nån av alla dom där artiklarna.
Tur jag fick gott och starkt Expresso kaffe av Fredrix när jag fyllde år, det kommer nog behövas för att hålla mig vaken när man ska läsa alla artiklar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0