walking on sunshine

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt! :) Har varit och träffat Elin och gav henne sin present :) Så var vi lite på promenad och satt ute i solen och åt glass :) Sen efter det satt jag ute och solade en liten extra stund också och sen när jag kom hem gick jag och Crille ut med Tovis =) Så det har varit riktigt skönt att vara ute i solen.
Sen när jag och Elin var på väg hem så stötte vi på 2 ankor och det roliga är att jag först såg dom där 2 ankorna vid skolan i helgen när jag cyklade till jobbet, och igår morse när jag cyklade till jobbet så var dom efter gågatan mot ica mariehem och nu träffade vi på dom bland hyreshusen vid Mariehem närmare hitåt :P Och båda dom 2 första gångerna jag sett dom så har jag tänkt att jag ville ha kameran och fota dom och nu idag när vi träffade på dom så hade jag med mig kameran! :D Så då fick jag fota mina ankor som har förföljt mig hela helgen! :D Dom är så söta när dom håller ihop och är ute på äventyr =) Tror dom är påväg till mig då dom kommer närmare och närmare varje dag, här nu snart nåndag sitter dom väl ute på balkongen, haha ;) Det vore ju nått.


Mina söta ankor ;) Tyvärr var dom mest i skuggan när jag ville fota dom :P

Men den ena vågade sig ut i solen lite också :)

Och så några bilden på min söta älskling som fick vara modell för nån dag sen :) Hon är så himla van med det så hon är alltid så still och vet vad som gäller när jag ska fota henne. Är annat hemma i Djuptjärn när man vill fota alla hundarna, Donna och Vilma är inte lika van så dom börjar vilja rymma och vilja gå iväg efter ett tag medans Tova alltid sitter kvar tills jag är färdig =P Min lilla fotomodell! ;)









Kommentarer
Postat av: Emmis

Vilka fina bilder på lilla Tovis! :) Ja hon är en riktig modell, ROnja hatar ju att bli fotad ;) haha!

2011-05-10 @ 21:39:45
Postat av: LuuH

Haha, jag har då sett dedär 2 ankorna på vägen mot uni/iksu och då har de legat i diket på jakt efter mat eller nå, inte så vackert XD

2011-05-11 @ 19:22:54
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0