Tattare!!

gaargh vad irriterad jag blir! Nån jävla tattare som snott 2 par leggins från tvättstugan av mig idag! Man har ju nå jävla fel i huvudet om man går och snor kläder av folk...jälva idiot!! Jag som har så svårt att hitta leggins!!! Dom från Gina är typ dom enda jag kan ha och dom har haft så dåligt med jeansleggins där nu på sista tiden, para ett billigt par som jag redan har som blir noppiga direkt :(( Nåja det roliga är att det är ett litet hål på båda paren som idioten har snott så jag ska då jävla spana efter dom, är ju lätta att känna igen då :P

Nåja nu måste jag gå och baka :) Imorrn är sista jobbadagen med min ena handledare så då tänkte jag att jag bjuder på fika imorrn då när båda mina handledare är där :) Nu är det bara 3 dagar kvar sammanlagt :o Det går så fort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0