Sista rycket

kommer nog inte vara så aktiv här den här veckan...just nu gör man absolut inget kul på dagarna, det är att sitta och plugga som gäller. Har nått seminarium imorrn, redovisning/opponering på Onsdag och sen Tentan nästa Onsdag. Och hela Helgen då det är brännbollsyran och man får hit besök så lär det ju inte bli nått plugg gjort då :P och som vanligt börjar jag ju plugga alldeles för sent som jag är så himla bra på, så då är det alltså panikpluggning hela veckan tills besökarna kommer :P Nåja bara 3 skoldagar kvar och cirka en och en halv vecka kvar tills sommarlovet!! :D:D:D:D Så det är bara att kämpa på nu sista rycket :)


Ungefär så här ser jag nog ut när jag sitter och pluggar ;P Det är himla lätt att man börjar tänka på annat :P Eller så ligger jag och halvsover i soffan -_- Nää men nu har jag faktiskt börjat bli piggare än vad jag var i vintras, så jag somnar inte lika lätt iaf! I Vintras kunde jag t.om. somna när jag satt och pluggade vid köksbordet och då somnade jag alltid när jag låg och läste i soffan eller sängen. Då är det ganska jävla svårt att få nån pluggning gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0