Produktiv dag

Det blev en bra ledig dag...har hunnit ha lite kul och spela och sedan när jag gjorde läxa gick det riktigt bra, jag kom in i "flytet" då det går bra och man hittar saker att skriva :) Hade egentligen tänkt fara till Ida efter middan men då när det gick så bra med läxan före middan så kände jag att jag var tvungen att vara hemma och fortsätta med den när man väl hittade saker att skriva :) Så nu har jag faktiskt gjort färdigt allt utom 1 fråga som jag behöver en bok från Biblo till och lite smått sista fix! =D Så nu känns det så jääävla skönt att jag så gott som är färdig med den! Så då får jag fara och hälsa på Ida imorrn istället :)
Och nu avslutar jag dagen med att sitta/ligga framför tv:n, gossa med min älskade Tova, äta godis och se Sverige spöa USA i hockey!!!! Hoppas vi iaf! Jag och Crille hejjar ju med våra Sverigetröjor så då kan dom ju inte bara förlora!! ;)

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

haha ja jag vet, jag är besatt av den!!!!! helt sinnessjööökt assåh!

2011-05-07 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0