Massage

Idag var jag på stan med Ida och Sara :) Jag och Ida fick dock mest gå och se och drömma eftersom vi var så fattiga :P Vi är ganska så duktiga på att slösa våra pengar rätt fort ;P Blev bara en ram och ett par leggins som jag fick med mig hem iaf :) Men alltid trevligt att gå runt stan och kolla och umgås iaf :) Sen när jag kom hem så vart jag så jävla trött så då blev det att gå och somna på soffan :P

och nu har jag äntligen provat massageoljan jag fick av Danne i Julklapp från Sri Lanka. Och den var helt jävla skit bäst! =D Var skitskönt man blev helt varm av den! :)


Min nya fina ram :)


Bääst! =D

Kommentarer
Postat av: Enna

FAN vad fin ram, vart har du hittat den?!?!? vill å ha ;)

2011-05-20 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0