Life is beautiful!

alltså det är helt sjukt, tänk nu är jag 2/3:dje delars Sjuksköterska! =D Dom här 2 åren har ju bara runnit iväg skit snabbt! :O Då är det bara 1 år kvar och det går fort :)
och jag tycker det är så kul! Iaf när vi läser vettiga kurser och man får lära sig om alla olika sjukdomstillstånd och behandlingar, det är ju skit intressant! :) Sen har det ju varit en del skit tråkiga svammelkurser man hade kunnat ta bort från programmet också :P Och praktikerna är alltid skitbra och jag bara älskar yrket och alla roliga arbetsuppgifter :D
Synd bara att det är sån jävla skitlön :P

och det känns som sommarlov!! ;) Fast det är för tidigt att ta det redan men idag har jag inte varit så duktig på att plugga :O Så här i slutet innan sommarlovet är pluggmotivationen alltid i botten! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0