Im just a dreamer...

åååh vad jag bara drömmer om alla fina nya grejjer jag vill ha hela tiden! :D Måste fara på stan och stilla mitt köpsug lite nu i veckan! :D Men det var faktiskt skit längesen jag har köpt nått nu! Tror jag har varit på stan typ 1 gång sen Emma flyttade? :O Och då köpte jag bara presenter åt andra...och så var jag ju och shoppade lite med Jenny och Lukas också när dom var här och hälsade på :) Så nu behöver jag få shoppa lite! =D Dock så får jag inte ens plats med alla grejer jag vill ha i lägenheten och då har jag ändå en stor lägenhet. haha sen har man ju inte råd med allt heller! Därför vill jag vinna 1 miljon nununununununununu och ha ett skitfint hus där alla grejer jag vill ha ryms! måste nog spela lite sims så jag får stilla mitt "inreda hus" begär också! ;) haha nää men gud vad jag längtar, fatta vad kul att få ha ett helt hus och inreda precis som man vill...även om man då inte skulle ha råd med att fixa det exakt som man vill...nåja jag får väl fortsätta drömma några år till :(

Idag var det tillbaks till skolan igen. Kändes faktiskt kul :) Fast var bara lite svammel idag där vi gick igenom några fall från praktiken.

och usch dugga på Onsdag man kanske borde försöka plugga lite till om man orkar -_- Fast jag har faktiskt varit duktig i helgen och pluggat ganska bra, vilket är ovanligt :D Fast ändå långt ifrån tillräckligt! ;P Nåja man kan max få 2poäng därifrån så känns inte så där allra värst viktig =P Man får väl plugga de man hinner...nu idag måste jag då skriva färdigt min vfu uppgift helt och skicka in den! Sen måste jag läsa lite inför nå tjorv vi ska ha imorrn på skolan så lär nog inte hinna plugga nått till duggan idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0