Födelsedagsbarn

Grattis Lilla Myran som fyller år idag!! =D =D
Det suger att jag inte är hemma :( Hatar att missa närmastes födelsedagar och allt tårta ;) :( Nåja har skickat en present iaf som förhoppningsvis kommer fram idag :) Så får man väl ringa och gratta sen :)
Idag är iaf min enda lediga dag på hela veckan...så man får väl försöka hinna göra nått kul iaf, dock måste vi gå och handla som brukar ta ett bra tag och så skulle man ju behöva städa och göra läxa också! -_- Dööööö, man hinner aldrig ha roligt, sommarlov nu tack!!!
Sen så fyllde ju Elin år i förrgår också :) Hann bara vara förbi snabbt och ge henne en födelsedagskram då jag jobbade...Men får försöka hinna dit och hälsa på i helgen också :)

Sen vill man ju hinna hälsa på en massa andra också, det blir så sällan :( Men känns verkligen som att man aldrig har tid! :(( När man inte jobbar så måste man göra läxa och andra tråkigheter...ändå blir man aldrig färdig med läxskiten och när man väl blir det så kommer det nytt hela tiden -_-

Nåja Grattis till snyggingarna!
Nu kanske du kommer ur fjortisålder My? ;)




Och en bild på min andra "fina" mongolojda syster :o ;) pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Tjenare "mannen" the Emmester här!

Hahah, tänk om Tina alltid skulle vara så dääääär söt? ;) Ja Amanda nu får hon skärpa sig! inte vara så fjååårtiiz nåmer azzåH

2011-05-04 @ 16:08:41
Postat av: Tina sandberg

fasiken vad stilig jag e!;)

2011-05-04 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0