Bio

Idag blev man väckt av att nån granne höll på att borra och det lät som faaan. Är nog för att dom är och håller på att renovera hos en granne här. Men lät då som att dom var inne i våran lägenhet så jävla högt som det lät :P Så det var inte det roligaste uppvaknandet..låg och försökte ignorera det ett tag innan vi tillslut klev upp.

och duktig som jag var så klarade jag duggan igår! ;) Wiiho.

Nu ikväll ska jag och Crille fara på 3D bio och se nya Pirates filmen =) Det blir nice är ju inte så där jätteofta man är på bio :)


och så bjuder jag på en skitbra låt som jag kan lyssna på hur många gånger som helst på utan att bli less..har hört och nött den i flera år och den är ändå alltid lika bra! :) Älskar texten och allt!

Kommentarer
Postat av: Tina sandberg

har faktiskt sluta hålla på med.. du vet vem så var stolt över mej!

2011-05-19 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0