At the end of all your lines

Har just suttit och grinat till säsongsavslutningen av Vampire Diaries. Det är ju såå jävla bra serie! Måste nog köpa böckerna och vill ha serieboxarna nu också ^^,

Annars har jag ju då mest bara jobbat hela veckan. Och det är bara så jävla kul just nu! :) Det är så kul att ha egna patienter och när man kan ha riktigt roligt med dom. Man känner sig värdefull när man ser hur glada dom blir när man kommer och man blir själv jätteglad!
Sen när man får vara i lekterapin är ju hur kul som helst!! :)
Det är ju så otroligt kul när man verkligen känner att man hjälper människor och att man gör deras sjukhusvistelse lite roligare =)
Jag bara älskar mitt framtida jobb! :))
..Sen så är det ju inte alltid lika kul...man får ju se "skit" ibland också.

Nu ikväll blir det iallafall bara att vara hemma och ta det lugnt :) Ska ju jobba imorrn också så :)

Och Tovis fick en fin ny leksaksgris idag som hon kommer och lägger i mitt knä nu hela tiden och vill att jag ska kasta åt henne :) Mitt älskade hjärta <3 Vi får väl se hur länge den håller bara ;P

Sen åt jag och Crille grillat idag också ;) Vi var coola och körde "Breaking the law" och grillade på balkongen ;) Gödda blev det då!

Så det här har helt enkelt varit en super dag!


Och så en bra låt :)


Och nu vill jag förövrigt lära mig spela piano :D Får träna på My:s keyboard hemma i Dj i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0