Utflykt

jaa idag har jag äntligen fått vara ledig och fått sova! :) Har jobbat hela veckan förutom Måndag och Söndag :P och imorrn är jag också ledig så det är värre skönt! =) Så då idag har vi varit med grannarna på utflykt. Vi tog med oss varm oboy och mackor och gick till nydalastranden och satt oss där i solen och åt lunch :) Lika härligt som alltid :) Så har jag och Emma också spelat lite Donkey Kong =D och så har jag även hunnit med lite läxa också :P Som allitd måste göras :/ Men ska bli riktigt skönt när jag är färdig med alla uppgifter! :) Då kan man umgås med folk på fritiden istället för att hålla på med dom hela tiden :P

Sen nu ikväll har jag och Crille suttit på spänn här hemma och lyssnat på Luleå matchen på radion :P Var riktigt spännande! :D Som tur var så vann dom ju! :P Jääävlarå man hade behövt vara i coop arena! =)

Lite bilder från våran utflykt :)


ZombieEmma ;) haha där låg vi och solade och hade det så härligt ;)


haha dom ser rätt roliga ut ;)


Våra älskade fina bejbisar! :) <3


Lillen :)


Bästisarna ;)




Min fina älskling <3



Sötsyskonen :) Ronja riktigt njuter i solen :)



och en bild på "supermånen" som var framme igårkväll :P För er som inte läst aftonbladet så var månen ovanligt nära jorden och var därför extra stor och vit igår, och det händer tydligen bara vart 18:e år :P

Kommentarer
Postat av: Elin B

Vilka fina bilder!! :) :)

2011-03-21 @ 18:32:54
Postat av: Rickard

Verkade härligt väder att vara ute och bara ta de lugnt

2011-03-21 @ 21:32:46
Postat av: Tina sandberg

hallå, kräver bättre uppdatering!

2011-03-24 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0