Sportlovsveckan

Jaa nu har hela veckan gått :) Har varit en riktigt kul vecka med mycket besök! :) På Tisdag till Fredag var ju hela familjen här och Nea :) Sen på Fredag for halva familjen hem, My och Nea stannade kvar här tills idag och så kom även då Rickard hit på Fredag och har varit här över helgen :) Så då på Onsdag slutade jag rätt tidigt från praktiken och for direkt ner till stan och gick runt där och shoppade lite med mina småsystrar :) Annars på kvällarna har vi mest varit här och spelat en massa wii, vi har dansat, sjungit och spelat Mario kart för det mesta :) Även lite Mario Party och Guitar Hero nu i helgen :) Så har jag och Mamma varit på härliga promenader med alla söta vovvarna :) Så fick familjen smaka mina goda semlor, Så bjöd Mange oss alla på restaurang på kinamat en dag, Eurasia tror jag den hette och ligger inne i stan iaf och det var skitgott!! Så det har varit jättehärligt :) Sen då nu i helgen, på Fredag så var jag, Emma, Nea och Rickard ut på Corona :) Då var vi här hemma och förfestade så var ju även Crille, Limpe och My med då också :) Det var jättekul och dom spelade jättebra musik på Corona :) Det var After Ski tema så då var det mycket bra 90-tals låtar =D Sen på Lördagen så var vi här hemma och lekte olika roliga lekar och spelade wii och så :) Sen då inatt så sov även Nea och Nisse över här (dom andra dagarna sov dom hos Emma) så då låg jag, Nea, My, Tova och Nisse och trängdes i våran säng inatt ;) Tur det är en stor säng så alla ryms :P Så såg vi lite Bambi innan vi somnade :) Myys ;> Synd att inte Tinis stannade till Söndag hon också :(

Här kommer lite bilder från i Fredags :) Och NEJ jag ser inte så normal ut på typ nån av bilderna ^^, haha


Jag och mina snygga tjejor! ;) <3


Mina söta grannar som snart flyr från oss =0



Lite dans ;) haha





Guitar Hero ;)


Sötnosarna som var här och jag flummar i bakgrunden :P


Snyggingar! ;)


Christian och jag :)


Syskonkärlek ;)


Amanda och Nea :)


Rickard och jag :)




Jag och Emma cepade lite ;) ... Älgen kommer..








Några söta barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0