Grannarna flyr...

Först nu jag fattar hur tråkigt det är att våra kära grannar ska flytta :( Kommer kännas så konstigt nu när man är van att alltid ha dom 5 meter bort och ses varje dag :P och Tovis kommer bli jätte ledsen och sakna dom jättemycket och vilja gå in till deras gamla dörr hela tiden. Nu är iaf småtjejerna här och hälsar på en sista gång innan dom flyttar :P Så kommer jag ju sakna mina och Emmas alla tvkvällar och alla våra spelkvällar :(

Igår var jag och provade jobba med kvällspatrullen här i Umeå :P Skulle gå till halv 1 men fick sluta halv 10 så det var ju nice ;) haha och fram tills halv 10 var det fullt med grejer att göra så det var kul och tiden gick fort :) Så då kom jag hem lagom i tid till Big Brother ;) Så då gjorde jag det mysigt och bjöd Emma på Te och kex och ost =)



Nu får vi sakna våra kära grannar :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Nå.. vi får sakna er oxå! .. Ronja o Tyra får sakna Tovis.. :) Vi får bli grannar i framtiden ;)

2011-03-26 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0