Fullt hus

jaa, det älskar ju jag! ;) Nu äntligen är hela familjen här och hälsar på och ska vara här till Tisdag :) Vi har redan spelat en massa wii =D haha är roligast när Mamma och Mange är med så man får skratta åt dom ;) och Tovis blir så jätteglad när hon får en massa kompisar att leka med! :) <3 Så nu har mamma, Mange, Linda, Donna och Vilma farit till Linda för dom ska sova där :) Så då har jag tvingat ut Tinis och Myra på promenad med Tovis ;) haha så hinner jag blogga och bädda och sånt =) Imorrn ska nog Vilmos sova över här så blir Tovis extra glad ;)

Idag var första dagen på praktiken...och det finns väl inte så jätte mycket att säga om den...känner mig lite negativ till den men det kommer säkert bli bra och roligt när man kommer in i det, så jag ska inte döma än :P Dock förjävla jobbigt att stiga upp så tidigt :(

Nu blir det väl mest att fixa iordning lite åt Tina och My så dom får nånstans att sova, sen blir det att se Big Brother och sen sooova <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0