Dött socialt liv

haha jaa det blir lite så när man har praktik! Man blir helt slut efter att vara på praktiken en hel dag och att stiga upp 20 i 6 på mornarna gör ju inte det hela bättre!! Så sen orkar man tyvärr inte göra så mycket annat än att sitta hemma :( Sen att man har en massa uppgifter och tentaplugg samtidigt gör ju inte det hela bättre....inte för att jag har börjat med tenta plugget än inte :P haha men uppgifterna har jag iaf börjat med :) Har 3 uppgifter att göra under praktiken och ska försöka göra bort alla 3 så fort som möjligt! Så nu har jag faktiskt hela dagarna den här veckan när jag har varit hemma mest suttit och gjort läxa! Så känner mig faktiskt himla duktig men det är förjävligt tråkigt! Men blir ju roligare sen när dom är bortgjorda då kan man göra roliga saker då! :) och dååå jävlar känner jag att jag verkligen måste fara runt och hälsa på folk!!! Får lite dåligt samvete ibland när man hälsar på varandra så sällan :( Men allt tar ju sån energi av man så man orkar inte så ofta :( Tycker Tovis hade kunnat ge mig lite av sin energi, det hade ju varit himla härligt =D

Nåja jag trivs iallafall bra på praktiken, har en snäll handledare och allt det där :) Men att jobba åt kommunen som Sjuksköterska är ju låååångt ifrån lika roligt som att jobba på Sjukhuset åt Landstinget :) Så praktikerna där är ju då också självklart roligare :P haha nåja när det blir lite att göra så kan jag ju alltid slå patieter i Fia med Knuff så det är ju alltid kul ;)

Nu klockan 19 blir det iallafall paus från allt pluggande ett tag :P Då blir det att krypa ner i soffan och heja på Luleå Hockey och grisa i sig Marabou med mina älsklingar =) <3 Vi gillar när dom visar Luleå Hockeys matcher på dom kanaler man har!! =D wiiiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0