Dont worry, be happy.

jaa...var jätteglad när jag kom hem från jobbet(praktiken) idag, gjorde bort min jäävla undervisningsuppgift och det är sååå jääävla skönt nu nä den är bortgjord! :D Och det gick faktiskt bra :) Nu måste jag bara skriva lite om den också, så är jag helt färdig med den sen...då har man "bara" dom andra kvar :P Sen så är jag så glad för att efter imorrn får jag vara lite långledig Fredag-Måndag! Så då direkt jag slutar jobbet imorrn så far jag, Crille och Tovis hem till Kalix!!! :D Fast vi stannar nog i Luleå och ser Hockeyn ;) Antingen får vi vara på Crilles pappas båt och se den eller så om inte Crilles farbror skulle ha sin Hockeybiljett (Dom har sänsongsbokat biljetter via jobbet som dom får använda) så då om inte han vill ha sin biljett så skulle nog jag och Crille få ta hans och Crilles pappas biljett och fara och se matchen live :) Så det blir stopp där ett tag och se matchen iaf :) Skaa bli såå skönt att få komma hem och slippa diska och laga mat, lika härligt som alltid! :D Och Tovis kommer ju bli så glad när hon får busa en massa =) Sen på Fredag så fyller Lilla Max 1år så då blir det att fara på kalas :)

Annars är det lite annan skit som bekymrar mig nu (inge allvarligt eller så, bara beslutsångest och skiiiit!) :(( Gaah! Så nu när jag började fundera på det så sjönk tyvärr humöret =( vill bara skita i problemet och ignorera det, men tyvärr funkar det ju inte så...så måste ju ta itu med det och fundera på det nångång.

Kommentarer
Postat av: EMmis

Vad är det du funder över? :/

2011-03-30 @ 19:30:52
Postat av: ema

ja jag förstår att de känns så när man inte vill flytta. En annan sak om man verkligen vill. Ni har ju redan så fint.. Att hyrorna alltid ska höjjas så jävla mkt :/ Det löser sig nog ska du se.. =)

2011-03-30 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0