Cover Club

Var jag och Ida på ikväll, det var faktiskt riktigt kul där =D Bra musik och riktigt goda drinkar, då blir det alltid kul! :D Sen var ju GÜNTHER och Paradise Hotel Erik där!! :D:D:D:D hahah och Erik gick runt där och såg så snygg ut så jag var ju bara tvungen att fråga efter en kram!! =D=D=D=D hahaha dock verkar det nästan bara vara jag och förhoppningsvis Emma som tycker det var fett coolt ;) Och Jenny vart också lite avis för att han är snygg! ;) och han var ännu snyggare i verkligheten än i programmet när han gick runt i sin snygga svarta skinnjacka! ;D haha groupie nr.1 ;) Nåja jag och Emma är ju dokusåpa älskarna number one så! ;) hhahaha

nåja nu är jag hemma iaf och ska mysa ner mig i sängen med mina sötnosar här hemma :)




Nea hade blivit mer avis om jag hade kramat den här godbiten! hahahhahahahahahahaha nåja han var skit kul när han hoppade in i alla låtar med sin jäkla röst "oooh, you touch my tralala, mmmm my ding ding dong" ;) haha



Kommentarer
Postat av: Nea

OOOH men lätt ;) Då hade jag fan blivit avis!! värsta hunken ju ;) ohlala

2011-03-05 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0