Vassholmen

Idag gick vi till Vassholmen i det fina vädret med jobbet. Älskar mitt jobb då man kan vara ute så mycket. :) Jag har inte varit på Vassholmen på skiiiiiit länge, sist var typ mellanstadiet eller nått när man var med skolan. Om man då bortser från eldfesten förra året men då la jag inte direkt märke till hur det ser ut där. Var ju iaf skitmysigt och fint! Måsta ta med nå kära vänner och goda frukter och grejjer och fara dit på picknick nån dag i sommar. =D Så borde man nog prova fara dit och se en sån där "Bröt" teater eller vad det nu heter som dom har där som alla säger är så kul. :)

Sen efter jobbet for jag och Tinis direkt ner till hamnen där vi skulle bada med My, men sen var dom tydligen inne i strandängsbadet. Så blev ett snabb dopp i hamnen för min del och sen lyckades jag komma in gratis på strandängesbadet så var vi där och badade istället i nån timme ;) Så har varit ute mesta delen av dan, trots 8 timmars jobb! Så nu är jag röd som vanlig ^^, Men när det röda lägger sig blir man bruuuuuun.

Nu blir det sova, jobbar lite kortare imorrn så då blir det säkert också att fara och bada efter jobbet om det är så här varmt.

Snart Göteborg, då jääävla ska jag shoppa kläder! =D Om man har råd med nått vill säga ^^,
Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0