Värme

29-30 grader inomhus, typ lika varmt i skuggan och ännu varmare i solen. Enda stället man kan svalka sig på är att bada! :) En pool på gården just nu vore verkligen inte fel, måste be Mange fixa en sån där stor uppblåsbar vi brukar ha som dock alltid brukar gå sönder också så han får köpa ny varje år :P Nåja får be Mange köpa en han brukar vara snäll och fixa =D

Har hunnit vara och svalka oss och bada på bjumis iaf, har ju knappt gått att sova i den här värmen. Nu måste vi göra oss lite i ordning och ska fara och se när Anettes pojk Crille tar studenten :) Kommer svettas ihjäl att vara där ute i solen! Blir väl att fara och bada eller nått sen igen direkt efter det :P
Så hade man haft en pool på gården hade vi sluppit ränna fram och tillbaks till Bjumis hela dan ;)

Och min mobil är doed, displayen har pajat, jag kan ha råkats ligga och ha den som huvudkudde eller så har den fått solsting ^^, Så ring Tina om nån vill ha tag i mig, jag är ju den mesta av tiden med henne :)

Nu har Mange varit snäll och gjort rabarberkräm åt oss, mums! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0