Fisketur

Idag har jag legat ute och solat på studsmattan i princip hela dan, måste ju jobba lite på brännan ^^,
Sen har jag bara ätit middag och efter det var vi några och spelade fotboll :) Dock bröt jag tån det första jag gjorde. hehe nää inte riktigt men slog nageln som fan och började blöda så det gjorde jäävligt ont. Så kunde inte skjuta så bra efter det :P Nog för att jag ändå suger på att skjuta i fotboll hur som helst. Så brukar hålla mig till att vara målis så mycket som möjligt ;)

Igår hade vi kalas här hemma för Linda som egentligen fyller 22 imorrn :) Men då hon har farit ner till södra Sverige idag mot Sweden Rock festival så var vi ju tvugna att fira henne igår innan hon for :) Så hon ska vara där nere och ränna runt och på en massa olika konserter och festivaler nu i en månad :o
Så då fick man träffa släkt och vänner och äta god tårta igår! =D

Sen på kvällen spelade jag, Tina, My, Crille, Fredrix och Ekberg lite kubb. Killarna mot tjejerna och vi tjejer vann ju såklart! ;) Och det trots att vi hade My på vårat lag! ;) haha
Sen såg vi Big Brother finalen här hemma och efter det for jag, Tina, Mange, Crille och labbegänget till aspis och fiskade :) Vi fick ingen god rödfisk men vi fick 2 träskgäddor iaf ^^,

Nu ikväll blir det väl att spela lite mer kubb och wii :)





Myys ;>

Så grillade vi ju såklart :)

Gäddan bet Tina i näsan

Hon gillade den iaf! :O

Så åt den lite Körv också



Och det söta busiga labbegänget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0