Maybe I´m crazy, Maybe you´re crazy, Maybe we´re crazy...Probably. 0_o

Igår hade man äntligen tid till att ligga ute i bikini och sola större delen av dagen :) Det var riktigt härligt.
Var även förbi till jobbet och hämtade schema igår. Och jag hade så jävla tur, lyckades vara ledig båda dom helgerna jag behövde! Trodde aldrig man skulla ha så tur att lyckas vara ledig båda helgerna, när dom var på rad efter varann dessutom. Det var jävligt skönt, då slipper man försöka få nån att byta med man. Så jag var jävligt nöjd :)

Senare var jag, Crille och Rickard bjudna på middag hos Tony och Milla. Så då åt vi jättegott grillat, drack lite, spelade biljard, spelade wii, bastade och hade det trevligt :) Så fick vi träffa och hålla i söta lilla Mio :) Små bejbisar är ju så himla gossiga och söta :)
Sen direkt jag hade kommit hem därifrån så ringde Jenny och jyrade! ;) Så då bjöd jag hit henne och bjöd på mys kvällsfika. :D Så då åt vi oboy, mackor och sen glasstårta till efterrätt! ;) Och hade tänt ljus såklart! ;) Sen begav vi oss ut på nattliga äventyr/bus ;) Då vi bland annat var på person jakt, hade korrefest hos Emma och sen efterfest på Emmas balkong, var på Titanic, blev förföljd av en spök kille i vit huvtröja i skogen, spelade lite bandy, m.m.
Riktigt kul iaf! ;) Tyvärr hade jag inte med kameran på våra nattliga äventyr men det blev en del snygga bilder med Jennys iphone så det kommer väl senare! ;)



Bilder från vårat kvällsmys fika iaf! ;)



och så här såg mitt fina kök ut på Lördagen efter första dan av brännbollsyran :P

Tovis gav mig förståndiga minen på brännbollsyran :o
Har mer bilder på alla oss från brännbollsyran också men typ ingen av dom var normal :D haha, alla såg bara cp ut på alla bilder så orkar inte lägga upp nån av dom :P


Ska nog ta tag i att packa upp och organisera mina saker idag, som just nu allt bara ligger i en hög ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0