Trötter

Är så sjuk trött just nu. Blev inte så mycket sömn inatt, som jag visste att det inte skulle bli :P
Har varit och jobbat nu hela dan fram tills nyss. Nu blir det nog gå och däcka nånstans och vila upp mig så jag är lite piggare till hundkursen som är ikväll. Mina älskade hundar kom ju hem igår kväll så. =D

Nåja nu är det bara Onsdag och Torsdag kvar att jobba i veckan och sen på Fredag bär det av till Göteborg. Jag längtar skit mycket! Ska bli så kul att fara dit när jag typ aldrig har varit där. Ska bli kul att se hur stan ser ut och att få gå på Liseberg. Alla säger ju att Liseberg är roligare än Gröna Lund och jag älskar ju Gröna Lund så det kommer bli skit bra, jag kommer typ måste åka allt! Jag älskar karuseller. =D Sen är det så skönt att för en gångs skull flyga. Annars kör vi typ alltid bil. Så då kan man sitte ute och njuta och dricka gott också. Så det kommer bli skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0