Sommarlov! :D

Alltså det finns ju inget bättre!! Fy fan vad skönt och så jävla välbehövligt med lov!!! =D Så är i slutet av terminen är pluggmotivationen alltid nere på 0. och det är alltid lika skönt att ha gjort bort en tenta och slippa pluggstressen :P Det känns som att tentan gick bra samtidigt som det alltid känns som att dom kan gå hur som helst, så vi får väl se :P Men jag hoppas det gick bra iaf! :)

Nåja idag får jag inleda sommarlovet med alla tråkiga saker. Måste städa lägenheten som vi har skjutit upp sen helgen så man inte behöver komma tillbaks till ett bombnedslag här hemma till hösten...så måste jag packa ner alla saker man ska ha hem till sommarn :O Det är så svårt att komma på allt man vill ha hem, känns alltid som att man glömmer hälften :P

Så vill man ju ha varmt och sol nu när man har sommarlov också! Känns inte som sommar, jag har typ inte hunnit vara ute i solen nått. Har inte ens hunnit vara till Nydala och badat med älsklingen Tovis. Förra våren hann jag ligga där på stranden och sola en massa och vara med Tovis dit och bada en massa. Nu i år har man haft så mycket att göra så dom dagar det har varit varmt och sol har man missat p.ga. skolan :( Så det är tur att Tovis har fått vara och bada med sin pappa iaf. Så nu när jag far hem till Kalix vill jag ha varmt och sol och då ska jag då bara ligga ute i solen hela dagarna!! :D :D :D


Bus Tovis förra våren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0