Sommar

Jag bara älskar sommarlovet! Ligger ute och njuter i solen hela dagarna och hittar på en massa kul på kvällarna :)

Igår var Nea och Nisse här och busade hela dan. Så for jag, Nea, Crille, Tina, Nisse och Tova bland annat till Neas stuga och badade :) Blev mitt första dopp :O Lite sent jämfört med andra år :P Det var kallt i havet, 13 grader :P Sen på kvällen var vi här och åt gott grillat, låg ute på studsmattan och njöt i solen med bra musik, spelade crocket och plockepin m.m. Sen for vi även och hyrde en skräckfilm och for och såg hos Crille med deras bra surround ljud :)

Idag har jag, Tina, Emma, Crille och Ekberg legat på stranden i Bjumis i några timmar :) Där blev det att bada 4 gånger och simma runt lite :) Det var skitskönt! Var inte alls lika kallt som det var i havet i Neas stuga igår :P Så det var riktigt härligt, är så skönt att ligga på en strand och kunna gå och doppa sig när man vill :) Så blev det även lite Volleyboll och efter det for vi och spelade tennis. Så nu har jag blivit lite röd räka idag också :O Det är ju mindre kul ^^,

Nu ikväll blir det att fara och se på balen :) Alltid kul att se alla fina klänningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0