Skenet kan bedra

Kan inte förstå hur vissa människor som kan verka helt normala och jättesnälla egentligen kan vara värsta monstren. Personer man minst anar. Det är skrämmande :O

Har iaf haft en bra midsommar. Mest bara jobbat men jag har ju så bra jobb så :) Sen nu ikväll hyrde jag, Crille och Nea filmen "The Experiment" som vi såg. Jag gillade den inte riktigt, man blev mest bara arg av den :P

Nu blir det att gå och lägga sig och se mer film i sängen vilket är skitmysigt, sen imorrn väntar jobb igen :)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Har tagit så här länge märka min äkta sida?:D

2011-06-25 @ 18:45:54
Postat av: Fia

haha nää om du är psykopat så har jag inte riktigt märkt det än :P

2011-06-25 @ 20:01:05
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0