Livsnjutare

Jag blir tokig så mycket jag älskar sommaren! Och jag älskar att jag verkligen gör en massa roliga saker hela tiden! =D
Har varit ledig idag så då måste man ju passa på att njuta! Har varit ute heeeeela långa dagen. När jag vaknade for jag med Jenny, Adde, Rasmus och Ronja till strandängesbadet där vi busade och badade en massa. =D Skitkul när det var ungar med jag kunde leka med! ;) Jag blir lite vild när jag badar och det finns roliga leksaker i närheten. ;) Sen for vi och skjutsade hem ungarna och raggade med lite mer folk så for vi och lunchade på Myggan ute i solen. Skitgott som vanligt. Efter det for jag tillbaks till Strandängs badet och tog då med mig Emma, Tina och Fredrix. Så då var vi där och badade och lekte ännu mer. Efter det for vi lite runt stan och kollade. Jag som inte bor här har ju missat lite nya affärer. Sen efter det var det tennis, efter tennisen blev det kvällsdopp i hamnen, efter det blev det smooties och minigolf och tillsist efter det for vi till Fredrix och hälsade på och såg True Blood. Så det har varit en helt underbar och skitrolig dag. Måste ju passa på att göra det bästa av sina lediga dar. :)

Nu är jag dock ganska röd igen ^^, Men när det lägger sig så blir man brun istället ;)
Och nu blir det att bädda ner sig med Tinis och se O.C.
Har druckigt pk ikväll och att man är varm och bränd så känns inte som att jag kommer kunna somna i första taget inatt. Sen upp och jobba till 07 imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0