Kalix Kulturnatta

Är det idag :)) Det var nå nytt påhitt, nåja kul när det händer grejer iaf :) For och gick runt stan med mamma och Mange tidigare och kollade vad dom hade. Så hade vi med hundarna, det är ju bra miljöträning :) Så jag fick med mig lite skitfina grejer hem. Bland annat en vit fin stor ljuslykta som jag har letat efter sen i vintras!! Hade sett en jag ville ha i vintras i Umeå och när jag väl skulle köpa den så var alla slut :( Sen dess har jag inte hittat nån liknande jag velat ha förrän nu! Så då var jag ju självklart tvungen att köpa den direkt! :)

Sen har jag jobbat kväll nu resten av dan. och nu känner jag mig lite småkrasslig, torr i halsen/hosta och lite smått ont i huvudet. Många på mitt jobb är förkylda så jag hoppas inte jag blir det men känns som att det är på väg. Fast jag brukar ju sällan vara sjuk så peppar peppar! Bara jag inte får nå feber eller skit så. Måste ju orka jobba nu hela helgen iaf! Sen i början på nästa vecka är jag ledig några dar iaf :)

Ska skjutsa ner mamma och några till stan sen och se på artister..skulle vara kul att se Markus Fagervall iaf han är ju bra :) Så kanske hänger med dom om jag orkar.


Nisse var och busade med Labbegänget för nån dag sen! :) Sötnosarna!

Han och Tovis är lite kääära ;)

Kramas! ;)


Äntligen fick jag en lykta som jag velat ha! :)


Och denna snygga sak som mamma får låna och ha på sitt bord hela sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0