Jag har trillat dit, jag har blivit sjuk :(

Usch jag hatar det! Så jävla jobbigt. Är jävligt tacksam för att jag är det så sällan iaf. Så är jag glad att det är skitväder så jag inte missar nå sol och bad iaf! ;) Igår sista timmarna på jobbet blev det värre så då var det inte roligt. Nåja nu är jag ledig 4 dar iaf så då hinner jag ju ta det lugnt och bli frisk, men kul att få spendera sin lediga tid inne och vara sjuk -_- Nåja det finns så mycket värre, jag överlever.

Så det blir väl att ligga på soffan/Tinas säng och se på tv/film idag då. Och sitta lite här och nöta låtar som jag måste plugga in så jag kan sjunga med till alla artister jag ska se i sommar.


Min älskling. På Fredag natt när jag gick och la mig så försökte jag ta med henne att sova med mig i sängen, och då fick jag med mig alla hundar men dom stack lika fort som dom kom så då fick jag sova själv. Sen vaknade jag upp vid typ 01-02 tiden av att Tovis hade puttat upp min sovrumsdörr och stod där i dörruppningen och kollade på mig. Så då kom hon och la sig och sov och mös med mig! <3 Så himla söt och go hon är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0