Ikea my love

Jaa vad man får sakna Ikea när man bor i Umeå :D Tur man har nära dit när man är hemma i Kalix iaf. :)
Fick världens köpsug igår när jag visade Nea allt jag vill ha. Har bilder i huvudet på hur allt ska se ut ^^, Jag är ganska knäpp, jag vet. Och när jag får mina såna här köpsug och vet vad jag vill ha då måste jag typ ha allt nunununununu. Så då var jag ju bara tvungen att fara och shoppa på Ikea idag. Tänkte att jag köper dom flesta möbler jag vill ha nu så ska jag försöka proppa in det i bilen och få med det till Umeå när vi far till Sonisphere :O Kan bli lite svårt men...Tv-bänken lär gå iaf men min bokhylla kanske är för lång för bilen vi ska ha. Så lär vi få ha det lite trångt och mysigt iaf! ;) hehehehehe
Så nu vill jag ju nästan till Umeå direkt för att sätta upp allt! ;) Men det är inte så länge till Sonisphere så jag får hålla mig :) 2 veckor + att vi ska hinna till Göteborg före det också så dom veckorna lär gå fort.

Ska iaf jobba och tjäna pengar nu i helgen. Det gillas! Medans resten av familjen far till Piteå och firar midsommar där som vi alltid brukar göra. Förutom Linda då som ska vara med Danne nere i Stockholm. Så det är ju lite trist att missa det, men jag överlever. Får ju bra betalt när det är storhelg så. Och så ska Nea och Nisse komma hit och flytta in och bo här med mig och hålla mig sällskap hela helgen :) Så det blir kul. Då har jag en Nisse att pussa på när jag får sakna mig egna lilla bejbis.

och bloggen är cp så jag kan inte lägga upp bilder på det jag har köpt :(( Får väl göra det sen eller nån annan dag då -_- Blev iaf en ny tv-bänk, en bokhylla/vitrinskåp, en golvlampa och lite bra att ha smågrejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0