Home sweet home

Då var man äntligen framme i Kalix, i mitt andra hem ;) Jag kallar både här i Kalix och hemma i Umeå för mitt hem så vars jag än far så far jag alltid hem! ;) haha
Nää gud nog är det så skönt att få vara hemma med min älskade familj! :) Bästa platsen på Jorden! ;) <3
Slippa laga mat och diska är ju också guld värt! ;) Att bara få ha lov och njuta! :) Och Tovis blir ju glad när hon får vara här hemma med sin älskade lilla flock ;) Då kan dom busa hela dagarna långa :)

Nåja nu i veckan:
Måndag och Tisdag har jag bara mest sovit hela dagarna...har varit "bakis, trött som fan, orkar inte tänka" sen helgen som jag kan bli ibland efter jag dricker. Då det känns som att man är bakis hur länge som helst -_- Så låg i sängen och försökte plugga men somnade hela tiden, hade alarm som ringde snooze var 10:onde minut och väckte mig, tryckte på snooze och somnade om direkt...så höll jag på så gott som hela Måndagen...sov typ hela den dan och fick inte ett skit pluggning gjort. Förstår inte ens hur jag kan sova så mycket? Sov hela dan och ändå somnar jag och sover hela natten också. Sen har jag och Crille knappt haft nån mat i veckan då vi inte orkat köpa nå nytt då vi ändå skulle hit till Kalix och vara här hela sommaren så då har vi typ levt på makaroner och korv och mackor. Såå det här har väl inte direkt varit den bästa veckan :P haha Nåja på Tisdagen sov jag inte lika mycket iaf och fick lite pluggning gjort :P

På Onsdag var det då tentan, hoppas den gick bra. Alltid skönt att bara göra bort dom hur som helst och slippa pluggstressen ett tag :P Sen på dan vart det lite mer sova (of course), lite städning och packning.
På kvällen var vi några från klassen och tentafirade och grillade och sa hejdå vi som inte ses förrän till hösten igen :) Jag älskar min klass, har så himla snälla, roliga och goa klasskamrater :)

Så idag har vi då städat och packat alla jääävla grejer man ska ha hem under sommarn. Känns som att jag har packat ner halva lägenheten -_- Jag kan då fan inte ha glömt nått! Och fyfan vad skönt att få städa databordet och under det när man fick bort alla jävla sladdar och grejer där det kryllade av damm, så nu har vi en skinande ren lägenhet vi får komma hem till sen i höst igen! :)
Sen bilfärden hit var den värsta på länge. Skitvarmt i bilen då det var strålande sol ute, hade ingen plats för mina långa ben så fick ont i knäna och min stora dataskärm i famnen som foten tryckte in i benen på mig hur man än satt typ...Men jag överlevde ju iaf. Så kändes det som en evighet -_- Sen stannade vi iaf förbi i Piteå och hälsade på mormor och morfar som var där i Husvagnen på Havsbadet :) Så då fick vi mormors gofika =)
Sen när vi kommer hem hit så har Mange gjort i ordning en massa kina mat. Biff med lök, Biff med bambuskott och Kyckling i Currysås och så ris och sötsur sås såklart! :) och det var så sjukt gott! Smakade exakt som det gör på kinarestaurangerna! Mange är ju bara bäst på att laga mat! :)

Gud vad lång inlägget blev ;D Om nån orkar läsa ^^, Linda sitter och stressar mig :o
Nu ska jag och Linda iaf börja nörda och ha vårat lilla lan här hemma ;) Så nu ska vi ut och skjuta zombies! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0