Bilbingo

Wiho årets första bilbingo och jag blev 1000kr rikare =D Det var inte dåligt. Och Tinis vann 500kr :) Det är välbehövliga pengar nu när jag ska till Göteborg. Har sett en massa fina kläder jag vill ha så då blir det förhoppningsvis att shoppa en massa om jag hitter dom i affärena.

Annars idag har jag jobbat, solat med Jenny, varit på Bjumis och badat och varit och hälsat på hos Tony, Milla, Max oxh Mio. :)

Nu är jag så himla trött, blir att stiga upp till 06 imorrn också och göra sig färdig och sen fara mot flyget. Ska bli svinkul att få fara till Göteborg och se stan, Liseberg och Maiden såklart! :D Längtar som fan
Nu sova med Linnea som är här och ska sova över också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0