You´ve gotta make it your own way, you´ll be alright

Jaa vad händer här då?

Var ledig på Måndag så då var jag med några och badade, solade, åt glass och spelade Volleyboll på Frevis. På kvällen var jag hos Crille och såg film med hans familj. :)
Igår på dan var vi och hälsade på Tony och Milla med familj och sen jobbade jag kväll.
och idag har jag jobbat dag och nu är jag bara hemma och tar det lugnt :O Inte ofta jag har tid/ro till att bara sitta inne och ta det lugnt nu på sommaren :P Men känner mig så trött idag så det kan nog behövas. Så har jag ju inte mina kära systrar hemma som jag brukar hitta på saker med. Nu får jag vara hemma själv när dom andra är i Piteå, som tur är har jag ju Crille som har varit här och hållit mig sällskap :)

Imorgon blir det att jobba dag igen och sen på kvällen bär det av hem till Umeå. Ska faktiskt bli skönt att komma dit och få sova i min egna säng en natt iaf! Så ska jag ju försöka tränga in alla mina nya möbler i bilen och montera upp hemma i Umeå =D Då blir det kul! Så då blir det att sova där tills Fredag och sen kör vi till Stockholm för Sonisphere festival som är på Lördag :)





Jag saknar min go unge som är i Piteå! Men jag vet ju att hon har det bra där och får bada varje dag, då är hon lycklig! =) Roligare än om hon hade varit hemma själv med mig som mest bara jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0