Voj Voj

Här har jag varit dålig på att uppdatera, det brukar jag ju inte vara så ofta iaf! :)) Har haft fullt upp helt enkelt så har inte alls hunnit :O

Börjar med att dra Stockholmshelgen.
For till Umeå på Torsdag, stannade i Piteå och träffade familjen och mina älskade hundar som jag hade fått sakna och fikade gott hos mormor och morfar såklart! :) Sen i Umeå byggde jag och Crille ihop min snygga bokhylla! =D Skitfin, jag älskar den! :D Den gamla bokhyllan föll ihop åt helvete när vi monterade ner den, så skönt att slippa det racklet! :D
Sen tidigt på Fredagen for vi mot Stockholm. Tog ändå en jäävla tid att köra dit då vi stannade i Sundsvall ett bra tag då killarna skulle på Media Market och Elgiganten. Kom dit ganska lagomt till middagstid. Då gjorde vi tacos middag med dom vi bodde hos och satt ute i solen och åt och drack gott, och hade det trevligt. På kvällen blev det dans, lite twister, lite dricka och prat :)
På Lördan var det då Sonisphere hela dan. Var och lyssnade på lite olika band. Slipknot som då var det band som hade lockat dit oss var iaf skitbra!! =D =D =D =D Dom är så jäävla coola! :D
Sen efter Sonisphere började vi köra hemåt på natten då vi hellre valde att köra på natten än på dan då det var bastu i bilen som inte hade nån ac. Så då körde vi till Umeå på natten och stannade där och sov några timmar. Sen körde vi till Piteå där vi blev matade av mormor och morfar så var vi där en stund. Så hann jag bada i havet där det var skitvarmt i vattnet och jätteroliga vågor! :D Jag älskar havet vid Havsbadet där, det är så jävla fint och härligt. Så när det är så där jättevarmt och vågor ibland så är det nästan som på utlandet! =) =) =)
Sen när jag kom hem så hann jag inte ställa om att jag var hemma, glömde helt bort att jag skulle upp 06 på Måndan för att jobba. Vid 01-02 tiden skrev Crille ett mess till mig och då kom jag på vad klockan var och att jag skulle upp dagen efter. Så då var det snabbt i säng. Men då låg Tina och såg O.C. och pratade med mig hur länge som helst så blev nog bara 3 timmar sömn den natten och sen hade man ju inte direkt sovit mycket de tidigare nätterna heller. Så jag var ganska död. Så nu är det faktiskt skönt när Tina är i Piteå så jag får sova ifred! :D Annars ligger hon och pratar med mig hela nätterna och tror jag är i sömnen! ;) hihi.

Sen nu i veckan har jag haft fullt upp hela dan, har ju inte ens hunnit blogga! :O Har jobbat på dagarna och umgåtts/fixat med saker på kvällarna. Har itne ens hunnit lägga upp bilderna från helgen än heller :O Ska göra det nu nån dag så fort som möjligt.
Måndag kväll var det iaf bad, tennis, kubb som gällde.
Igår var det bilbingo, där Danne vann 1500kr =D Har varit 2 gånger i år och första gången vann jag och Tina och igår Danne. Kanske jag som har en turbil? ;) kul när nån i samma bil vinner iaf då blir man glad och får själv upp hoppet! =D
Nu idag har jag varit hos mormor och morfar sen jag slutade jobba. Dom bjöd på godmiddag. Är så skönt att vara här och ta det lugnt, det kan behövas ibland! :) Nu ska jag gå och fika och sen bär det av att fara på Bio med Jenny och några och se sista Harry Potter :)

Har iaf hunnit lägga upp Göteborgsbilderna på Facebook nu för dom som vill se :)
Stockholmsbilderna kommer som sagt så fort jag är hemma och har tid! :o
Imorrn är jag iaf ledig så då jääävlar ska jag sooooooooooooooova!! <3
jag sover så grymt lite jämfört med hemma i Umeå. Det är omöjligt att gå och sova tidigt i min familj då alla andra är uppe till 01-02. Så då när man går och sover så sent och nästan alltid börjar 07 på morgon så blir det inte så mycket sömn. Nåja jag överlever iaf! Så man får passa på att ta igen förlorad sömn när man är ledig, och dom få gånger jag jobbar kväll. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0