Veckan

Ja vad händer här då?
En massa! =D

Har haft en riktigt bra vecka fylld med roliga saker. Jobbade bara 3 dar, 1 dag och 2 nätter. Jag gillar nätter då är man ju ändå ledig på dagarna och hinner göra en massa.
På Tisdag jobbade jag dag och sedan efter det var jag hos Danne på kalas hela dan. Han fyller egentligen år i Augusti men eftersom han är i Stockholm då så firade vi honom på Tisdag. Så då hade dom 2 stora goda smörgåstårtor och en vanlig tårta så det blev mycket gott ätande! ;) Sen på kvällen efter det så for jag till mormor och morfar och sov, myyys! <3
På Onsdagen var vi några stycken som for ut till Dannes stuga och solade och badade. Så åkte även jag och Danne vattenskidor. Det är så kul! =D Sen for jag hem och jobbade natt.
På Torsdagen for jag och Emma till "skogen" och träffade Karin. =) Så då firade vi henne också eftersom hon har fyllt år så då fick vi också jättegod tårta. Annars satt vi ute i solen och surrade. Så var vi där till middagstid och sen var det bara hem och fara och jobba natt. Är alltid lika kul att träffa Karin när hon väl är hemma i Kalix! :D
På Fredagen var vi ett kompisgäng som for ut till Dannes stuga. Då solade och badade vi hela dan. Spelade även Volleyboll, lite kort spel och sen till middag gjorde vi jättegod kycklingsallad vi åt. På kvällen satt vi och pratade, spelade kubb, tog ett kvälls/nattdopp och sen innan vi skulle sova så bäddade vi ner oss och mös och såg film. :)
På Lördagen for jag och Crille vidare till nästa stuga. Då blev vi hämtade och for ut till Millas familjs stuga. Så även där solade och badade vi. Så badade vi även lite bastu. Annars satt vi och pratade och lekte med ungarna. :)
Sen på kvällen var det paintball som gällde. Och det var svinkul för det gick jättebra för mig! =D
Efter det for jag, Linda och Danne på fest till Sofie ett tag och grattade henne som fyller 20. Och efter vi hade varit där for vi till Danne där Crille var. Vi hade tänkt ha minilan men då åskade det en massa så det gick ju inte så bra ^^,
Så då bäddade vi ner och och hade det mysigt med te och kex och ost, så såg vi på en film istället. Jag var så trött så jag halvsov igenom filmen så då sen la jag mig att sova när den var slut. Danne och Crille satt uppe och spelade ett tag efter iaf. =P
Så då igår vaknade vi upp hos Danne så då var vi kvar där och surrade ett tag. Han for ju sen tillbaks till Stockholm igår :( Dumdum!
Sen var det avslutningen på hundkursen igår. Då fick vi göra spår och agility. Det gick jättebra för både Tova och Vilma på båda grejerna. Dom är så duktiga våra sötnosar! =D Jag trodde inte Tova skulle vara så duktig på spår eftersom vi typ aldrig har tränat på det. Var och tränade det med mamma 1 gång förra året och då skulle hon mest se vad Vilma gjorde och var inte alls nå fokuserad på spåret. Men hon var då jätteduktigt och fattade direkt och hittade alla spårgrejer. Sista gången visste inte ens jag var spåret gick och grejjerna var så då fick man verkligen lita på och följa Tova men hon lyckades då hittade det! =D
Sen agility tycker jag är skitkul och Tova tycker ju också allt är roligt! :D haha. Så det hade jag jättegärna velat gå en kurs i och prova tävla i nån gång. Men hinner inte gå nån mer kurs nu innan vi ska tillbaks till Umeå och i Umeå är det så jävla tjorvigt. Då ska man först kunna ta sig till kursplatsen och det är inte det lättaste när man inte har en bil. Sen är det mycket dyrare i Umeå också. Och så är jag nog trött av skolan så tror inte jag skulle orka där när det blir så tjorvigt att ta sig och allt det där. :(

Och nu idag blir det att fara och jobba kväll. :) På Onsdag kommer lönen, blir jävligt spännande att se vad man får. Lönen är jävligt behövlig och efterlängtad just nu! =D

Lite bildbomb :O
Först från Dannes kalas:

Den fina vanliga tårtan. :)

Fejkfödelsedagsbarnet! ;)

Han blev glad över presenten han fick av oss. =D En gasmask, brillor och en stor jäger.

Gasmasken och brillorna som är på hjälmen fick han av mig, Linda och Crille. :)

Mormor och morfar <3

Moster med magen. =D Längtar!!! :D

Kusinerna :)

Seline och Bella :) Sötisar.

Sen bilder från Dannes stuga:

Redo för att börja åka vattenskidor! :D


Here I go! =D

Danne på skidorna :)

Jag och Nisse som var med oss. :)

åka gummibåt. :D

Söt Nisse! :)

Linda i Gummibåten. =)



Här låg jag och Emma ute på flytbryggan mitt i vattnet och njöt av solen mellan 18-19 tiden på kvällen. Mys! ;>

Så kom Danne och serverade oss kladdkaka ut till flytbryggan! =D Riktigt mysigt hade vi det! :)

Sen åt vi sen god middag.

och så ett kvälls/natt dopp! :D

Och så lite bilder jag knäppte i Millas stuga:

Milla och lilla Mio. :)

Tony och Bus Max! =D


Max och Mio. Dom är så himla söta. :)

Och tillsist lite paintball:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0