Skärgårn

Idag vaknade jag tidigt. Då väckte jag Emma och tog med mig henne på "storstan" =D Så då promenerade vi dit och gick runt där och kollade och köpte lite. Sen kom Linda, mamma och My till stan så var vi alla och åt på myggan. Mums! :))

Direkt efter det for jag, Linda, My, Mamma och Crille ut till Moster och deras stuga. Så där har vi varit och solat och badat hela dan! =D Så for vi en sväng med båten till Marahamn och köpte glass. Sen åkte även alla vi "barn" vattenskidor =D Och sen fick vi fika kladdkaka och jordgubbar! :) Riktigt härligt och mysigt. Älskar att vara ute i skärgårn när det är så här fint väder som det varit idag. Det var iaf jättefint där ute. Nu är man helt slut i kroppen efter att åkt vattenskidor, det är skitjobbig! Men skitkul! =D


Jag och My trängde ihop oss och rodde lång ut med gummibåten. :)

Sen kom Linda och hoppade på oss!!!!!!!! :0


Crille på skidorna :)

Han gjorde fina trix! ;) hehehehe

...Eller så slutade det såhär? ;)


Såhär ser det ut när en dvärg åker vattenskidor... ;) ...dvs. Linda ;)

Linda på skidorna :)



Lilla My. :)

hahahahahha det var jävligt kul att se när My åkte. Hon for åt alla håll och höll på att falla flera gånger men ändå lyckades hon stå kvar! =D Såg jävligt kul ut!! :D :D :D



Och tillsist jag...en fin vinkning till Emma! ;)


Jag på skidorna. :)



Sen roade jag mig lite med att fota lite blommor =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså shit den där "alkisen" LINDA tror jag de var hon hette, som ägde båten verkade ju verkligen vilja ha tillbaks den ;) hahahahha

2011-07-28 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0