Sjuk och jävlig.

Sjuk igen?!?!?!?! Vaafaaan. Jag som typ aldrig är sjuk och bara nu den här sommaren har jag hunnit vara sjuk 2 gånger. En massa jävla bad, jobb, vara igång hela tiden, sover för lite, festival kan nog vara lite bidragande orsaker. Nåja det är värt det! Bara jobbigt att jag har lyckas tajma in det båda gångerna till när jag jobbar helg. Och då vi har 12 timmars pass på helgerna och man inte är i form så är det ganska jävla jobbigt. Har bara blivit värre och värre idag ju längre dan har gått. Ledig imorrn iaf. Men vettetusan om det blir så mycket ta det lugnt då, det tror jag ju inte. Får väl se. Jag är sämst på att ta det lugnt här hemma i Kalix och på sommaren, sånt har man ju inte tid med. ^^,


Bjuder på en bild på min frukost i Lördags! ;)
I Lördags fyllde Karin och Rickard år så då firade vi Rickard.
Idag fyller Mange år så då har vi firat han.
På Tisdag ska vi fira Danne.
Och på Torsdag ska jag fira Karin.
Mycket kalas och mycket tårta den här veckan med andra ord!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0