Ledig

Idag var enda dan på den här veckan som jag var ledig. Dagen har mest bestått av att ha varit hos Crille och legat på soffan och sett film. En lugn dag med andra ord! Det har varit riktigt skönt, då jag varit hängig och förkyld idag så behövde jag ta det lugnt. Sen nu ikväll har jag även hunnit vara hos Danne också. :)

Förresten så var sista Harry Potter filmen som jag såg på bio igår skitbra!! Så se den! :))



Här är bilder på lite nya saker jag hann fixa upp i Umeå iaf. :))
Nu står dom bara på tillfälliga platser och fyllde bara vitrinskåpet med tillfälliga grejer. Får fixa det som de ska vara till hösten när jag far tillbaks till Umeå. Är skitnöjd med mina nya saker iaf! =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0