Knoll och Tott.


Idag blev jag väckt kring 09 tiden av dom här söta busarna som kom in i rummet och hoppade upp i sängen och kom och gossade med mig. Kan man bli väckt på ett bättre sätt? ;) Nä, jag var då himla nöjd då jag fick ligga och gossa och pussa på min söta bejbis <3
Så då jag såg att det var sol ute så steg jag såklart upp efter att ha legat och gossat ett tag. Så då tog jag med mig mina kuddar och gick ut och la mig och somnade om på studsmattan i bikini i solen. Det var härligt! Så har legat där ute i 2 timmar minst nu på morgonen. Sen när resten av familjen vaknade så for jag, mamma, Tina, My, Mys kompis Emelie, Crille och Fredrix till stranden och badade :] Så vi har badat och lekt i vattnet en massa =D Så spelade vi Volleyboll såklart också och åt glass. :)
Sen när vi kom hem därifrån så har vi hunnit ränna runt stan lite.
Så nu ikväll blir det väl att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0