Good morning...Eller?

Idag fick jag inte så kul uppvaknande. Dom ringde och väckte mig från poolen och ville ha mig att jobba dag istället för kväll, då en var sjuk. Så då var det bara stiga upp och fara till jobbet direkt. Så inte så mycket sömn inatt då man inte direkt gick och sov så tidigt igår när man inte hade tänkt stiga upp så tidigt :P Men det gick bra iaf och nu känns det skönt att ha fått gjort bort att jobba dag och få vara ledig nu hela kvällen istället :)
Så ikväll blir det nog bädda ner sig i soffan och se en film och äta godis lät som en himla bra idé tycker jag :) Man är inte lika godissugen nu i värmen på sommaren som jag brukar vara på vintern, så man äter det inte lika ofta :P Men idag tänkte jag då unna mig och köpa en stooor godispåse! =D Känns som att det var längesen, har mest bara blivit smågodis då och då.

Annars blir det att jobba 11 timmars pass hela helgen så då går hela dagarna åt till det. Nåja jag klagar då inte man får ju tjäna pengar så :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0