Vfu

woooho! Första perioden här på Nus på barn 2 och sedan 5 veckor på ett äldreboende borta på tomtebo :D :D :D :D
Jag skrev som önskemål vi fick skicka in att jag ville prova vara på en barn avdelning då jag eventuellt skulle kunna tänka mig att vidareutbilda mig till barnsjuksköterska. Så då vill man ju iaf hinna prova på det och se om det är nått för mig eller inte :) Barn 2 är en akutavdelning som vårdar barn mellan 0-18 år med kirurgiska, ortopediska, medicinska och infekterade sjukdomar. Så det blir spännande att få prova jobba med barn iaf, blir ju mycket runt om med föräldrarna också.
Sen andra perioden inom kommunen blir väl inte riktigt lika kul :P Är ju inte lika kul/spännande att arbeta som Sjuksköterska åt kommunen som åt landstinget :P men men vi måste ju prova på det också så, och jag är bara jävligt glad för att jag får vara kvar i Umeå och inte långt åt helvete i nån skogsby som typ Dorotea, Vihelmina och allt vars man kan hamna :P haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0