utflykt i solen

På Torsdag lyckades jag vara så himla duktig och faktiskt stiga upp och fara så jag stod och köade utanför biblo kl.08 när dom öppnade :D haha...dock var det 2 andra från min klass som också var där före mig :O Men jag hade tur att dom redan hade den där boken som dom skulle ha en annan bok :P Så då fick jag det där enda exemplaret av våran kursbok :) Så då satt jag på biblo i typ 6 timmar och fick gjort en bra bit på hemtentan iaf :) Skönt att ha kommit igång lite! :) Så då eftersom jag var så duktig på Torsdagen så bestämde jag mig för att ta helg på Fredagen =) Så då på Torsdag kväll såg jag och Emma Burlesque :) Sen på Fredag for jag, Emma, Crille och Tovis till Mediamarket :) Då köpte Crille ett nytt grafikkort så fick jag hans gamla :) Sen köpte Crille även Sims till Wii till mig, men det var som jag trodde att multiplayer mode inte var så kul :( Så då är det ju inte så värt....så ska försöka sälja det på tradera och köpa ett annat spel istället :) Sen igår kväll så hade vi tacomiddag tillsammans med grannarna och sen var vi här och spelade lite Mario Kart och såg på Due Date som var bra =)

Nu idag eftersom det var så himla fint väder (skinande sol och ungefär 5-6minus) så for vi även ut med grannarna och våra söta vovvar ut på picknick i solen :) Gick upp till vattentornet och hade med filt att sitta på och varm oboy och mackor till lunch :) Så fick vovvarna vara där och leka lite :) Det var riktigt härligt :) Så satt vi där och solade lite :) Sen kom även Linda så nu har vi gått hem hit till oss :) Så får väl se vad man hittar på för kul idag då =)

Bjuder på lite bilder på våra otroligt söta bejbisar ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0