shopping

åååh vad skönt! Nu är jag ledig i 2 veckor, dvs. resten av kursen vi har :P Förutom en redovisning nästa Tisdag och så har vi en hemtenta att göra då när vi är lediga :P Men förhoppningsvis kanske man lyckas göra bort den rätt fort så man får vara helt ledig sen :) Dock har jag inga kursböcker och lärarna hade meddelat biblo för sent om våran nya kursbok, så finns bara 1 exemplar av den på biblo och den är det ju då ganska så mycket krig om, och man behöver den boken till typ alla frågor...så det är ju ett litet problem :/ Måste typ fara till biblo dirr dom öppnar för att få en chans att hinna få den där jävla boken...då är ju bara problemet att jag inte är den bästa på att orka stiga upp så tidigt :P Men är iaf i kö på dom böckerna biblo har beställt så kan ju hoppas att dom kommer snart!!

Idag så var jag och Emma på stan och shoppade lite ;) Det var som länge sen sist :P Så fick med mig lite kläder hem och en alla hjärtansdag present till Crille :)

Sen när jag kom hem från stan så var jag så trött så då blev det en powernap på soffan :P
Sen jag vaknade har jag faktiskt varit duktig och gjort läxa nu hela kvällen! :) Har gjort bort 1 fråga på hemtentan, typ den enda frågan jag kunde göra utan den där boken :P hehe :P Skönt att ha kommit igång lite grann med den iaf =)


Den jag är allra mest nöjd med :) Har en liknande sån här och jag gillar dom båda så mycket :) Tycker dom är jättesköna och tunna, härliga och fina nu till sommaren :)


och en jeans shorta som jag har velat över och provat varje gång jag har varit på HM så nu bestämde jag mig för att det var lika bra att köpa den :) Den är jätteskönt och tunnt tyg :)

Blir en härlig överdrags shorta till sommaren :)
...sen fyndade jag och Emma och hittade oss vita tygskor för 50kr! :) Det var inte dåligt och det behövs ju alltid :)

och en fin tunn sommartröja jag fick av moster och dom från Sri Lanka :)


och så dessa jättefina grytvantarna jag också fick från Sri Lanka :) Dom passar perfekt till mitt fina kök ;) Dock har dom ju så småa storlekar på allt i dom där länderna så grytvantarna är för småa för Crille ;) haha han får använda dom gamla från Ikea :P


Nu ska jag nog faktiskt gå och städa :) Gud vad duktig jag är idag....men städa behövs verkligen! och då är det ju bara att passa på nu när man har tid för det när man inte kan göra läxa :P

Kommentarer
Postat av: LuuH

Fattar inte att ni kan slacka så mkt med skolan ^^' Vad var det ni läste för något nu? Jag kanske har nå böcker som kan hjälpa? O.o

2011-02-10 @ 16:07:16
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0