Kalas, skoter, poker.

Jaaa vad har hänt nu då? :) Var och hälsade på Fredrix i han nya lägenhet på kanske Torsdag kväll? :)
På Fredan var jag nog mest hemma på dan och sen på kvällen var det kalas hos Nea :) Hon hade bakat jättemycket gott fika och tårta! :) Så då var vi några stycken där och firade henne och sen lekte vi även en massa roliga lekar som Tina kunde =)
Idag blev det att vakna rätt tidigt så for jag, Crille och Danne ut och körde skoter :) Så var vi i Dannes stuga och spelade kort, såg tv, åt gott och hade det trevligt =) Så var där fram till middagsdags...då blev det hem och äta, duscha och sova nån timme och sen nu ikväll har vi varit några stycken hos Tony, Milla och Max och spelat poker :) Som jag för en gång skull vann! :D:D:D:D:D:D Jag som alltid trott att jag ändå aldrig har haft nån chans att kunna vinna, men man blir ju bättre ju mer man spelar :) Så det var roligt :) Då vann jag 300 kr ;) Egentligen 400 men betalade in mig för 100 så gick 300kr+ :)

Så det är väl min helg, imorrn blir det att fara runt till släkten en sista gång och säga hejdå och sen nångång blir det att åka hem till Umeå igen, har inte kollat upp nå busstider eller så ännu :P
Lägger in bilder från Neas kalas när jag är hemma i Umeå :)
Nu ska jag vara himla snäll och hämta lite fyllefolk och skjutsa hem nån unge :D haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0