Here I am, on the road again

Wiho nu var man hemma i Kalix! :) Fick sluta skolan tidigare så skyndade mig hem och hämtade grejerna och hunden så hann jag fara med 12.20 bussen :) Det gick bra att ha Tovis på bussen hon var så snäll så och satt/låg vid mina fötter hela tiden :) Alla tyckte hon var så söt och kom och klappade på henne =) Men sen ibland när nån gick i bussen så fick hon för sig att skälla ut dom lite men då slutade hon ju direkt när jag sa åt henne :) hehe och bussresan gick bra, dom visade 2 filmer så såg på ena filmen mellan umeå och skellefteå sen hade dom uppehåll till Bureå då jag typ sov och sen därifrån började dom visa en ny film som jag såg till Luleå typ :) Så då gick bussresan bra och rätt snabbt :) Sen hade jag roliga personer bredvid mig :D I början hade jag en rolig kille och så hade vi samma ringsignal och så ringde typ båda våra telefoner hela tiden och så visste jag aldrig om det var min eller hans som ringde ;P Så var det min som ringde en gång då jag trodde det var hans, så då fick han säga till mig att det var min som ringde =P Haha så det var rätt allmän rolig stämning ^^, Sen när han hoppade av så fick jag en trevlig tant från Kalix också :) Så var Tova så rolig när hon satt och hade huvudet i mitt knä och blängde upp på våran medpassagerare, Sötungen =)

Sen direkt jag kom hem så var det ändå inte så många hemma här så då for jag direkt till mormor och morfar och såg Hockey :) Så tog jag med mig Danne såklart och så hade vi Donnis med oss =) Hockeyn gick skit :P
Sen efter det for vi hem till Danne så jag fick se alla bilder från Sri Lanka :) Måste verkligen ha varit en upplevelse :)
Så fick jag en present också, Massageolja och nå kroppsbalsam :) Så nu vet jag ju vem som kommer få ge mig massage ;) Mohahahahhahahahahahahahahha

Sen så råkades jag glömma min väska på bussen =O haha så måste ringa och höra efter den imorrn :) Kanske man får fara till Haparanda och hämta den, i sånt fall så tar jag med mig Danne och Fredrix och far på Ikea :) Fredrix behöver säkert lite mer till sin nya lägenhet :) Så har jag ju lite presentkort där så ;) Så får väl se hur det blir med det imorrn :) Det är så skönt när man bara far hem så här kort, då behöver jag typ inte packa nått :P Hade packat 3 långärmader jag tänkte ta med mig hem och sen kom jag på att 2 av dom 3 jag hade tänkt ta med redan fanns här i Dj för att Tina och My har likadana, så då behöver jag knappt ta med nå kläder för då kan jag sno en massa av dom ;)

Nu blir det att gå och sova och se film eller nått med Tinis =)

Kommentarer
Postat av: Elin B

Ååååh va skönt att du är i kalix nu! Jag kommer snart jag med!! :D

2011-02-02 @ 09:17:19
URL: http://www.snelin.blogspot.com
Postat av: Emma

hahaha! klant, "glömde väskan på bussen" nog äre väl typiskt dig va ;=)

2011-02-02 @ 09:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0