Ett mirakel!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiho jag har klarat min tenta!!!!!!!!!! Den som jag sa att det verkligen behövdes ett mirakel för att det där skulle vara godkänt och tydligen så blev det det! hahahahaha fyfaaaaan hur kan man ha så jävla tur? Lärarna måste ha varit snälla med poängen ^^, Kan inte fatta det...måste nog hämta ut tentan innan jag kan fatta det, för dom hade glömt skriva nummer på tentorna så vi fick bara ett nummer när vi lämnade in den och tänk skulle man ha hört fel nummer eller nått? =O Men det tror jag väl inte man kan ha gjort :) Kan helt enkelt inte förstå det...
=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D

Annars idag har jag mest varit hos Danne och gjort lite läxa, har en uppgift som ska lämnas in imorrn så :P Och Danne var typ dom ända som hade word och power point som jag behöver för att kunna göra läxa så jag får fara dit och göra läxa nu hela tiden :P

Sen så har jag även varit och träffat den nya chefen för stället där jag vill sommarjobba :) Så var in dit och anmälde mig idag och det lät då som att man redan var garanterad att få jobb där så då antar jag att jag har sommarjobb fixat nu :) Skönt det! :) Trivs ju skitbra att sommarjobba där så! =)

Igår var jag också hos Danne och gjorde läxa på dan när ändå alla var på skolan/jobb här hemma, sen på kvällen var vi även där på kalas hos moster som fyllde år så då blev det gott fika och tårta :) Sen på kvällen kom Nea och Nisse på besök hit till Dj :D Då fick Nisse busa med bill och bull (Tova och Vilma) ;) haha han var så cool och skällde åt dom och sen kutade han gärnet och gömde sig på vissa ställen och tyckte det var så kul när dom jagade han och han kunde gömma sig för dom =) Sötungen :) Sen kom vi även fram till att Mosters hund Bella tydligen är Nisses faster :) coolt B-) Så då måste vi ju fara dit och hälsa på nån dag så Nisse får träffa sin faster ;)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Jamen där ser du! Tur att du for o gjorde den då :) Skönt att du klara den! ;)

2011-02-03 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0