Donkey Kong

Igår så bestämde Emma att vi skulle ha ett litet mini Donkey Kong laan och pojkarna satt här och nördade datorerna :P Så jag och Emma är helt besatt av Donkey Kong nu :D hahahah Spelade då igår kväll/natt och nu idag har vi spelat hela dan också ^^, Annars idag har vi faktiskt också varit duktiga och tvättat och städat lite också, sånt som hör Söndagar till :P Och det var en tant som tänkte sno mina tvättmaskiner! Hon bara antog att jag var färdig med dom, vilket jag inte var! Som tur var så kom jag och Emma ner till tvättstugan just när hon tänkte göra det :P mohahahhaa men fyfan, tanter är värst, dom tror dom kan göra exakt hur dom vill! och sen är det alltid ungdomarna som får skulden för allt, eftersom de äldre alltid har rätt blabla...och sen klagar dom på man om man är typ 5 minuter före sin tvättid börjar i tvättstugan -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0