ARGH!

Usch vad jag blir arg! Hatar jävla tjuriga tanter och gubbar som alltid skyller ALLT på ungdomarna! Var nyss till Ronja och Tyra som är ensamma hemma och som självklart hade rymt ut från köket som Tyra är mästare på :P Så då tyckte jag så synd om dom då jag hörde dom stå och skälla en massa och krafsade baki dörren så jag var tvungen gå och säga åt dom att deras mamma och pappa kommer snart :P och då kom jag på att dom säkert behöve gå ut så jag tog och gick ut med dom snabbt så dom fick kissa...och då samtidigt som jag går ut så möter jag en tant och en gubbe som jag alltid är trevlig och hälsar på (jag är alltid trevlig och hälsar på alla tanter och gubbar här i huset) men då hälsar dom inte tillbaks, och sen stannar dom och kollar vars hundarna pissar typ...och då när jag är påväg in igen så börjar dom klaga direkt...att blabla hundarna får inte pissa inom bostadsområdet och hur fult det ser ut och att det ska vi hundägare veta m.m. och jag blir så jääääääääääävla arg!! Och jag hatar att man aldrig kommer på allt man vill säga då utan man kommer alltid på allt efteråt!! För då för det första så gick jag med dom bakom cykelskjulet på gågatan, och det är inte bostadsområdet!!! och för det andra, hur jävla mycket syns Ronja och Tyras små pisshögar??? Inte ett jävla skit!! så stod dom där och visade världens största pisshögar utanför dörren hur fult det var, och mm det är ju verkligen Ronja och Tyra som har kunnat pissa dom stora pisshögarna som är typ 10 gånger större än vad dom själva är! Och med Tova går jag alltid längre bort och hon står alltid still när hon pissar så det ändå bara blir en litet pisshål då hon pissar allt på samma ställe. Det är fan en gubbe med spets som låter sin hund pissa och bajsa hur som helst utan att ta upp det, men tanterna vågar då bara gnälla och skylla allt på oss ungdomar! Det ligger fan till och med bajs i våran korridor!! Hur jävla fräscht är det? Hur jävla svårt är det att plocka upp efter sin hund? Snart kommer väl tanterna och knackar på dörren och ger oss skulden för det med!

Kommentarer
Postat av: Emma

KÄRRINGJÄVLAR O GUBBJÄVLAR.. ffyan.. I feel you man!

2011-02-19 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0